Window Vanity Dress Grace
시즌 2, 에피소드 8: When Colleen goes wedding dress shopping with her future in-laws, she must deal with Joan’s unfiltered opinions. Also, when Clementine feels she’s overstaying her welcome at the Hughes house, she starts being extra nice to Tim who takes it the wrong way; Greg gets frustrated when Jen can’t stay awake after a romantic date night; and John and Matt attempt to build a vanity for Sophia after John rips up the directions.