Wingman
Сезон 2, серия 2: Marlon (Marlon Wayans) offers to be Ashley's (Essence Atkins) wingman during a night out at a club. All is going well until Marlon meets someone too and Ashley finds herself jealous. Yvette (Bresha Webb) gives Stevie (Diallo Riddle) a makeover and kisses him in an attempt to make her ex jealous.