Сезон 1, серия 3: With blood on Avinash and Abha’s hands and patience wearing off, they cannot wait to reunite with Siya. Kabir stumbles upon a vital clue in the investigation and Avinash can feel the noose tightening. A rude surprise is in store when the kidnapper makes a fresh demand – another killing hit is given for another unlikely target! Avinash must continue his killing spree if he wants his daughter back.