Winners and Losers
S4, E16: As Frankie prepares for her upcoming annual tradition of watching the Oscars on TV, she becomes overly concerned when Brick informs her that he's taking a three-day school bus trip to Chicago – worried that his unique quirkiness could lead him to become separated from the group. Meanwhile, Sue wants to find out if Axl's friend Darrin (recurring guest star JOHN GAMMON) has feelings for her.