Winning Ugly
S6, E19: When potential voter fraud is discovered in the State's Attorney election, Eli and Alicia take steps to stop a recount by enlisting the help of a well-respected civil rights lawyer, Spencer Randolph (guest star Ron Rifkin). Also, Diane learns she unwittingly submitted false evidence in Cary's case.