Winter Begonia EP03
S1, E3: Set in the 1930's, it follows Shang Xirui, a Peking opera performer who relies on his exceptional talent to gain fame in Beiping. Being an outsider, he faces opposition from the locals but doesn't relent nor give up in fulfilling his dreams to promote Peking opera.