Winter Is Coming
S1, E1: Kim and Pierre establish a new camp in an unexplored part of the Yukon; desperate for a supply of winter meat, Becky embarks on an early season moose hunt; Pike Mike and Bentley attempt to secure their essential food sources before winter sets in.