Rosamunde Pilcher: Winter Solstice Winter Solstice Part 1
S1, E1: After the death of her husband, former actress Elfrida retreats to the countryside and befriends her neighbor Oscar, who soon suffers his own tragedy when his wife and young daughter perish in an accident.