Winter's Fury
시즌 10, 에피소드 9: Josh battles a blizzard and an onslaught of predators to protect his bison; Kidd and Harry navigate dangerous rapids to rescue a stranded pack mule; Jake responds to a mountain lion attack at a local ranch.