Monster High Witch Hitch / Part of the Pack
S1, E4: Toralei & Lagoona threaten to expose Draculaura as a witch, sabotaging her campaign to be Head Fearleader. Clawdeen's friendship with Frankie & Draculaura is tested when she's invited to join Monster High's werewolf pack.