Witch Hunt
S7, E16: Weaver fears for her own reputation when Legaspi is accused of sexual harassment. Afraid to reveal her relationship with Legaspi--for both personal and professional reasons--Weaver fails to support her during the investigation. An infant is abducted from the hospital and later found on a train platform. Greene and Corday are overjoyed by his competency assessment: Greene is deemed capable of working.