Enemies: The President, Justice & The FBI Witch Hunts
S1, E3: The same people who criticize the FBI and the Special Counsel looking into President Trump once pushed to investigate President Bill Clinton. This episode examines the 1998 impeachment and reconsiders today’s investigations.