Witch Wars
Сезон 6, серия 21: Under the pressure that the Halliwell sisters will discover his evil plot, Gideon conspires with two demons to make Piper, Phoebe and Paige part of "Witch Wars", a new demonic reality television show where demon contestants compete in a series of contests to hunt down witches and steal their powers.