Witch's Return
S1, E1: Morihito Otogi is a teenager with ogre strength. His childhood friend, Nico, is coming home after completing her witch training. Following an old pact, the two begin living together. Nico’s very excited to be reunited with Morihito— her heart won’t stop pounding! Can Morihito protect the “clumsy” Nico from her whirlwind of inescapable, magical troubles as well as a dire prophecy? Nico and Morihito’s magical comedy begins!