With Just That, I Feel Like I Could Keep On Running Forever
Сезон 1, серия 1: Tsukamoto Tsukushi has just entered Seiseki High School, renowed for its soccer club.\r\nThat's when his classmate Kazama Jin invites him to play futsal because their team is lacking a player. Tsukushi is worse than a beginner, but he gives it his literal everything to score a goal. Seeing Tsukushi like that forces Kazama to remember the time when he used to get pure joy out of soccer.