With This Ring
시즌 4, 에피소드 1: Cassie gives those around her pieces of jewelry that magically turn out to be just the thing each have been needing. In search of an engagement ring for Cassie, Abigail helps Sam search for the perfect one, a legendary Merriwick heirloom that was thought to be lost forever.