Wither
S6, E3: Clark and Chloe pursue a plant creature that uses male humans to recreate, one which has taken Jimmy Olsen as its next human breeding ground. Meanwhile, Oliver Queen asks a reluctant Lois to be his date at a charity ball held by Lex.