Pirate Islands: The Lost Treasure of Fiji Without Paddles
S1, E4: Tyler is abducted by the pirates and Kirra plans to rescue him. To get a canoe, the girls cheat in a boat race against Sol. Marty frees Tyler but decides to stay with the pirates.