Law & Order: Special Victims Unit Witness
S11, E16: Soon after a young girl, Laine McAlister (guest star Diora Baird), is raped in her apartment building's stairwell, Detectives Olivia Benson (Mariska Hargitay) and Eliot Stabler (Christopher Meloni) meet Laine in the hospital and find her extremely shaken with a large cut on her hand. After an unpleasant exchange with a man she claims is her boyfriend, the detectives become suspicious that she may have fabricated her rape to get attention. Their suspicions grow when she waits to reveal that there was an eyewitness. As the gravity of the situation intensifies, Benson and Stabler find themselves in a race to track down the witness and get a testimony before it is too late. Also starring: Ice-T (Detective Odafin Tutuola), Richard Belzer (Detective John Munch), Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner), and B.D. Wong (Dr. George Huang).