Wizard
S2, E5: Zedd falls victim to a mysterious spell that strips him of his memory -- and his old age. Emboldened by his newfound youth, the once-wise wizard is convinced he must replace Richard with a new Seeker to find the Stone of Tears and save a town threatened by a rift to the Underworld. Now, it’s up to Richard, Kahlan and Cara to rescue a powerful and arrogant young Zedd from a lethal showdown with Darken Rahl and the Keeper of the Underworld.