Wolf Incarnate and Obedient Lamb
S1, E5: Lawrence reveals Holo's secret to the manager of Milone Trading Company to gain their help in securing Holo's escape. For merchants, money comes first, so why has Medio Trading captured Holo at all? Lawrence must outthink politics to save Holo.