Wolf Moon
S1, E1: When Scott McCall is convinced by his best friend Stiles to join a search in the woods for a missing body something comes out of the darkness to take a bite out of his side. As strange abilities begin to take affect the next day Scott meets beautiful new girl in town Allison whose family secrets further complicate his life.