Women Transform the World
S4, E10: Secretary of State McCord struggles with the realization that she may need to advise the Afghan government that a compromise with the Taliban may be better than a war with them. Also, Henry uses Dmitri as bait to convince a Russian spy to help the U.S., and Daisy returns from maternity leave and decides to finally tell Joe’s mother about the baby.