Wonder
Сезон 1, серия 1: "A Galaxy of Sounds" explores the ambience of a galaxy far, far away through various themes such as wonder. Wonder captures the audience's attention through mesmerizing scenes from Star Wars accompanied by nostalgic sounds that will take fans back to the moment they first heard them. Marvel at the rhythmic buzz of transit on Coruscant at golden hour; feel the ominous hum of space; swim through the effervescent waters of Naboo; and fly with the reverberant sounds of space ships.