Won't Get Fooled Again
S1, E3: Gideon and the BAU track down a copycat bomber who has been terrorizing Palm Beach, Florida. The team determines the bomber is mimicking Gideon's nemesis, Adrian Bale, who is the man responsible for murdering Gideon's team in Boston several years earlier.