Won't You Be Our Neighbor
S6, E5: Phil is selling the house next door and he and Claire are excited by the prospect of having wonderful new neighbors, but that quickly turns into panic when a loud and obnoxious couple come to look at the house. Jay forbids Manny to see his new girlfriend when he realizes she’s the granddaughter of his biggest business rival, leading to a clash of the closet titans. Elsewhere, Mitch and Cam are determined to switch Lily out of Mrs. Plank’s class since she is known to rule with an iron fist – not to mention she scares them too.