Work Hard or Die Trying, Girl
S5, E1: When Gene’s “Die Hard”-inspired musical doesn’t get picked for the school’s fall performance, he decides to stage an underground show with the help of Louise. But Wagstaff Middle School families begin to feud when they learn that Eugene has planned his show on the very same night as Courtney’s school-sanctioned “Working Girl”-inspired musical…featuring Tina.