Working Buddy
S2, E5: A service dog meant to help his human with PTSD develops debilitating anxiety himself. Buddy breaks down in fear when army veteran Scott needs him the most. Even a trip to the store is terrifying for the dog, an issue Matt works towards solving. Kat asks Matt to help with her dog Liquor’s aggression. Liquor’s so violent he nearly killed another dog and Kat fears for her own safety.