World Leader Pretend
S2, E10: After convincing a Chinese scientist, Shen Yue, to defect to the United States, Annie is given a big opportunity: to run point on Shen's extraction while he's in Washington D.C. But when the operation becomes complicated, it forces Annie to make a choice that will change her relationship with Danielle forever. Guest Stars: Ben Lawson, Benedict Wong.