World War Three
S1, E5: Continuing the story from Episode 4. Downing Street announces mankind’s first Interplanetary War, but the real danger is much closer to home. When the Doctor, Rose and Harriet Jones race against time to unmask the villainous Slitheen, Rose’s mum and boyfriend hold the key to salvation. Can the missiles be stopped?