World's Best Dad
S1, E13: The tables have turned. Gibson finds himself on a mission orchestrated by Beth Ann’s kidnapper, who insists Gibson publicly confess to his crimes at a ceremony with the President and First Lady. Meanwhile, Ian receives a cryptic message that sends him and Amber on a dangerous mission. Elsewhere, Finley and Dunn attempt to stop a threat and stumble upon a shocking revelation.