Worst Behavior
S1, E3: Elektra's secrets are revealed. Alexandra prepares a newly aquired weapon to fight against enemies of the Hand. Matt takes interest in Jessica's case as she investigates the missing man's former job. Luke's girlfriend, Claire Temple, arranges a contentious meeting between him and Danny. Danny takes a new approach to uncover information about a business associated with the Hand. Luke looks into the death of a local kid while searching for the White Hat.