Would You Wrather Have a Hippo?
S1, E2: Cooper accidentally reveals to the Wratherheads that Cami still sleeps with her stuffed Hippo "Ho-Ho", and when the beloved hippo is accidentally donated to a toy drive, Fred and Cooper work to make things right.