Wound Patterns
S3, E5: The night after Thanksgiving, popular activist Rayon Braxton is found shot to death in his Harrisburg, PA community center. Dauphin County Coroner Graham Hetrick must read Rayon's wounds to reveal a cold-blooded killer... and a shocking betrayal.