Wounds and Scars
시즌 2, 에피소드 17: Harry sinks into a deep depression after Josie's death. Josie's body holds more questions then answers. Norma's troubled sister, Annie, arrives in Twin Peaks. Wheeler and Audrey hit it off. Cooper's stalemate angers Earle. Eckheardt's assistant, Jones, leaves a puzzle for Catherine. Windom Earle visits Donna. The Log Lady and Major Briggs share similar tattoos and go to Cooper with them. The Miss Twin Peaks contest is coming up, and Norma wants Shelly to enter. Cooper meets and is taken with Annie. Ben holds a Save the Pine Weasel fashion show that goes wrong. Jones slips into Harry's bed.