Wow Me
Сезон 3, серия 2: Lieutenant Severide (Taylor Kinney) returns to Firehouse 51, but he is clearly not his usual self and Dawson (Monica Raymund) counts down the weeks until she gets started as a candidate at the Austin Firehouse. Meanwhile, Mills (Charlie Barnett) learns more about his father’s family and Herrmann (David Eigenberg) asks the rest of the Molly investors to come up with some new ideas to turn the business around.