Best Ever Trivia Show Wrestle With Our Brains
S1, E54: Contestants engage in a showdown with a panel of trivia experts, answering questions about the sitcom "Laverne & Shirley;" Arianna Haut, Jonathan Corbblah and Ryan Chaffee.