The Goldbergs Wrestlemania
S7, E7: Murray buys WrestleMania tickets to spend time with Barry and Adam, but he buys fake tickets and they can't get in; Beverly forms her own neighborhood watch group when the Frentas decide neighbor Jane Bales will be the watch captain.