Wrong Number
Сезон 1, серия 3: Menem aims to privatize state-owned corporations to replenish the depleted State Treasury. To achieve this he seeks new allies, like María Julia Alsogaray, daughter of a prominent liberal politician, who is charmed by his charisma. This new alliance not only leads to a steamy personal relationship but also results in the scandalous privatization of the national telephone company.