Wrongside
시즌 1, 에피소드 2: The Kelly Club crew are on high alert after a bomb is discovered under the bonnet of Price's prized Rolls-Royce. Plus, Les goes from doorman to muscle for Sydney's Mr Big, and he's not happy about it.