Сезон 3, серия 6: Sundays are usually reserved for Jessica and Evan’s weekly Costco run, but Jessica is thrown for a loop when Evan decides to go to church instead. Meanwhile, Marvin treats Louis to a free teeth-whitening session, and Eddie and Emery find creative ways to get rid of the healthy cereal in the multi-pack.