X Marks the Spot
S1, E2: Digging continues at Breach-6, but when the team unearths a possible water trap, excavation is put on hold. To find another way into the mountain, the team conducts a LiDAR scan that reveals a cave, perhaps used by Japanese soldiers during the war.