X-Ray
Сезон 1, серия 2: Lukas continues to try to find out who is targeting him, while mounting evidence causes doubt in the mind of his wife. Directed by the hacker Kaufmann, Lukas travels to Frankfurt to deliver a package, where he meets Lena Arandt (Karoline Herfurth). Officers Jansen (Catrin Striebeck) and Siebert (Edin Hasanovic) begin their investigation of Lukas.