X to the X
S1, E2: Uber engineers develop new technology to help skirt their legal problems while working towards slaying the biggest giant yet: New York and the taxi commissions. Travis rewards the Uber team for their hard work with a blowout in Las Vegas, courting the unwanted attention of the press. Friction develops between Travis and Angie.