Xander and Camille
S2, E7: When the smooth-talking ladies’ man, Xander, from Angie’s one night stand turns out to be connected to the group in an unexpected way, she starts spiraling. Douglas is forced to confront some family issues with a little help from Poppy. Meanwhile, Will attempts to teach Miggy how to work on his disciplining skills as a parent, but Sophie, Rory and Graham make it anything but easy on him.