Xtra Crispy
S2, E15: Angela Kinsey, Kel Mitchell, and Tim Chantarangsu, join Tiffani Thiessen to talk about over the top waiters in TIP SEEKING BEHAVIOR, why to avoid drinks that contain TOXIC ENERGY, and how burnt isn't enough for some people in XTRA CRISPY.