Xuanzang’s Journey to the West
시즌 1, 에피소드 4: Alarmed at inconsistencies in the Buddhist texts available to him, Xuanzang embarked on an illegal holy pilgrimage to acquire authoritative teachings. See how, in the process of the monk's travels, he brought Buddhist traditions to the Confucian Chinese, achieved celebrity status, and became the central character in the greatest classical Chinese novel.