Сезон 1, серия 1: Meet the Tampa Baes: the tight-knit group of friends at the center of Tampa’s lesbian scene. Queen Bees Brianna and Haley are planning a Y2K-themed birthday bash, but are Summer and Marissa, a rival power couple, looking to crash the party? Meanwhile, fun-loving Cuppie is back in town and flirting up a storm with birthday-Bae Shiva, who wants to take their relationship to the next level.