The Looming Tower Y2K
S1, E5: The CIA and FBI are on high alert as threats surrounding the new millennium abound. O’Neill and Soufan raid an AQ cell in Brooklyn. The CIA continues to hide vital information from the FBI while they track suspicious individuals entering the U.S.