Yanks in the U.K. Part 2
Сезон 4, серия 2: The drama unfolds in the action packed second part of the BONES season premiere. When a member of the U.K.'s own investigative team is murdered, Brennan and Booth's personal connection to the case strengthens their resolve to help solve the mystery surrounding the death as they search for the London killer. The Jeffersonian team is thrown for a loop by the unexpected return of Angela's long-estranged husband who must consent to a divorce before she can marry Hodgins.